ტრენინგის მეოთხე დღე ისევე როგორც წინა დღეები ძალიან საინტერესო და ინფორმაციის მომცემი იყო.ტრენინგი დავიწყეთ წინა ტრენინგზე ნასწავლი საკითხების შეჯამებით.გავეცანით ერთმანეთის დაწერილ რეფლექსიებს და ერთმანეთს გავუგზავნეთ კომენტარები.დრევანდელ ტრენინგზე ვიმუშავეთ ჯგუფურად ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე, რომელიც ცხრილში ელექტრონულად შევავსეთ.შევქმენი ვორდის ფორმატში გვერდი და ავტვირთე ჩემს დისკზე და მეილით გადავუგზავნე ტრენინგის მონაწილეებს.შაბლონში განვათავსე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები:
ზოგადი კითხვა: როგორ გამოვხატავთ ემოციას
თემატური კითხვები: რა საერთო აქვს სხვადასხვა ქვეყნის ხალხურ ფოლკლორს?
შინაარსობრივი კითხვები: რა საკრავებით ვუკეთებთ თანხლებას ხალხურ მუსიკას?
რამდენი სიმი აქვს ჩონურს?
ვინ შემოგვინახა ქართული ფოლკლორი?
ზოგადი კითხვა: როგორ გამოვხატავთ ემოციას
თემატური კითხვები: რა საერთო აქვს სხვადასხვა ქვეყნის ხალხურ ფოლკლორს?
შინაარსობრივი კითხვები: რა საკრავებით ვუკეთებთ თანხლებას ხალხურ მუსიკას?
რამდენი სიმი აქვს ჩონურს?
ვინ შემოგვინახა ქართული ფოლკლორი?
მაია, თქვენი შეკითხვები კარგადაა შერჩეული. ზოგად კითხვაზე ერთი კონკრეტული პასუხი არ არის და მოსწავლეებში ცნობისმოყვარეობას აღძრავს. თემატური კითხვა უკვე მიანიშნებს რომ პროექტი იქნება ფოლკლორის შესახე.
ReplyDeleteმაია, რეფლექსიას გავეცანი და კარგადაა შერჩეული კითხვები.ზოგადი კითხვა მოსწავლეებში ცნობისმოყვარეობას აღძრავს,თემატური კითხვა მიგვანიშნებს რომ პროექტი ფოლკლორს შეეხება
ReplyDelete